توقيف اموال باشگاه تراكتور سازي تبريز
تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم
کد خبر: 45689
تاریخ انتشار : 10:47:36 // 23-12-1393
 
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد که اموال باشگاه تراکتورسازی تبریز توقیف شده است.

به گزارش تبریز بیدار ، به نقل از روزنامه ایران ورزشی با اینکه تراکتورسازی این روزها از نظر فنی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و برای رسیدن به قهرمانی با مدعیان دیگر رقابت می‌کند اما مشکلات مالی در این باشگاه همچنان حرف اول را می‌زنند! در این بین اعتصاب نکردن بازیکنان و مصاحبه‌های خالی از اعتراض آنها هم به هیچ عنوان دلیلی بر مساعد بودن شرایط مالی این باشگاه نیست. از وقتی رسول خطیبی هم رفته دیگر کسی نیست که هر از گاهی از مشکلات تراکتور بگوید تا همه بدانند این تیم با چه مسائلی رو در رو است!

 

وقتی تراکتورسازی بازی با پرسپولیس را برد و همه در شوق این پیروزی بودند، هیچکس از اتفاقاتی که در پس این شادی‌ها برای باشگاه تراکتور رخ می‌داد، مطلع نشد. خبرهایی که زمان شمارش درآمد حاصل از بلیت‌فروشی بازی رخ داد و برای تراکتورسازان خبر از روی دیگر سکه می‌دهد.

 

اینطور که از تبریز خبر می‌رسد، بعد از بازی با پرسپولیس زمانی‌ که بلیت‌فروش‌های بازی سرگرم شمارش پول‌ها و بلیت‌های بازی بودند، مأموران قضایی با حضور در اتاق‌های شمارش پول‌ها، کلیه مبالغ که از فروش بلیت‌‌ها حاصل شده بود را بلوکه کردند.

 

این اتفاق اما نتیجه یکی از چک‌هایی است که دو سال پیش باشگاه تراکتورسازی بابت جذب اسپانسر خود به یک بازاریاب پورسانت داده بود! این بازاریاب به باشگاه تراکتورسازی کمک کرده بود تا با یک شرکت عمرانی قراردادی امضا کنند و این شرکت را به‌عنوان اسپانسر انتخاب کنند.

 

بازاریاب مورد نظر اما به‌عنوان پورسانت از باشگاه چکی دریافت می‌کند که تا امروز این چک وصول نشده است. به دنبال همین موضوع، این بازاریاب چک باشگاه تراکتورسازی را برگشت زده و نامه توقیف اموال این باشگاه را در دست داشته که براساس همان نامه توقیف اموال برای بلوکه کردن درآمد حاصل از بلیت فروشی بازی با پرسپولیس دست به کار شده است.

واقعیت این است که این شرکت عمرانی که اسپانسر تراکتورسازی شده بود قرار بود دو سال پیش 4 مغازه از پروژه در دست ساخت خود را به جای پول به باشگاه تراکتورسازی بدهد تا این باشگاه هزینه‌های خود را از این طریق پرداخت کند. طبیعتاً هزینه مربوط به بازاریاب مربوطه هم از همین راه قابل پرداخت می‌شد اما از آنجا که پروژه عمرانی فوق راکد مانده، به ناچار باشگاه هم قادر به پرداخت پول بازاریاب نشده و اتفاقات به گونه‌ای پیش رفته که امروز شاهد صدور نامه توقیف اموال باشگاه تراکتورسازی باشیم.

باشگاه تراکتورسازی البته بلافاصله بعد از این اتفاق برای حل مشکل به وجود آمده، دست به کار شده تا هر چه زودتر تکلیف پول‌های بلوکه شده و نامه توقیف‌ اموال را مشخص کند. ضمن اینکه در باشگاه قرار بر این شده که تا زمان نامشخص بودن پیگیری‌های باشگاه کسی اجازه صحبت کردن درباره این مشکل را ندارد. در واقع باشگاه تراکتورسازی تصمیم دارد، زمانی این موضوع را رسانه‌ای کند که موفق به حل مشکل نشده باشد! به همین دلیل هم وقتی با شهریاری، مدیر رسانه‌ای باشگاه تماس می‌گیریم از ارائه هر توضیحی در این رابطه خودداری می‌کند و البته تکذیبی هم در کار نیست!

 

به هر حال باید دید در مقطع حساس کنونی که باشگاه تراکتورسازی برای قهرمانی تلاش می‌کند، آیا با تلاش‌های تراکتورسازی این مشکل به وجود آمده، زودتر ختم به خیر می‌شود یا به حاشیه‌ای اساسی برای باشگاه تراکتور تبدیل خواهد شد؟!

 

 

مطالب مرتبط:

 

صدور نامه توقیف اموال باشگاه تراکتورسازی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي